welcome to bunny anny's mind

luni, 14 decembrie 2009

Uitare


ce frumos mi se infatiseaza mie realitatea


Rodica Toth Poiata



S-a terminat facultatea! Ne-am despartit in aceeasi sala in care ne-am intalnit prima oara la admitere. cel putin asa zic ceilalti. eu nu-mi aduc aminte. am uitat.si voi mai uita.asa cum am uitat numele de familie al unor colegi din liceu. poate ca sunt eu uituca. toata lumea vorbeste de uitare zilele astea.sunt memoriile prea incarcate cu informatii, cu emotii, cu amintiri si cu planuri de viitor. plecam si uitam.


am fost alaturi de unii la inceput si am terminat cu ceilalti. asa sunt oamenii, ii cam bate vantul spre oamenii si locurile destinate lor. unii se mai ratacesc in ceata, altii renunta, obosesc si cad .


ganduri ce se inghesuie sa treaca primele prin minte si ........castiga detasat: "CE URMEAZA?"




UNDE, CUM si CAND vin sa-l felicite



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu