welcome to bunny anny's mind

luni, 14 decembrie 2009

ganduri din mai 2007 Drum


si macul se intinde dupa inghetata

Drum lung dus si drum lung intors. obositor . dimineata racoare si maci multi pe marginea drumului, dupa pranz oameni de tot felul pe care e imposibil sa nu-i observi sau sa nu-i mirosi.


au fost copii multi, copii rai si copii colorati, copii buni si copii stersi. nu stiu care au fost mai cuminti.poate cei stersi pentru ca sunt obisnuiti sa nu zica nimic si sa nu fie bagati in seama.

o fata manca inghetata langa mine, iar cativa din ei, incolonati doi cate doi de femeile (paznicii) asupritoare si puse pe cearta, ramasesera cu privirea fixata pe inghetata roz si pe buzele si limba care jubilau. i-am zis fetei sa duca inghetata de acolo. s-a conformat. baietelul care privise cel mai intens nu era atent.se scarpina pe un picior.cand s-a intors, a avut un soc vazand ca inghetata a disparut si a cautat-o cu privirea de parca era a lui si fata plecase cu ea. apoi a uitat si a intrat.
la un spectacol i-am intrebat " Cum sa fac? Asa sau asa?" si le dadusem variantele. Mi-au raspuns senini " Asaaaa!"
mai sunt cateva drumuri si am terminat
mereu am vrut sa culeg maci de pe margine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu