welcome to bunny anny's mind

luni, 14 decembrie 2009

smile


uneori viata ne supune unor incercari. unii au probe mai grele altii mai usoare. unii le trec altii pierd. am trecut. tot felul de ganduri iti trec prin cap atunci cand astepti un rezultat. un baiat tanar de langa mine intra la tomografie altul la fel de tanar la RMN. cel de langa mine m-a ajutat sa deschid clapita aia afurisita de la bateria telefonului. o blocasem de nervi. am vrut sa-l intreb ca un copil " da pe tine unde te doare" si sa-l iau in brate si sa-i spun ca totul o sa fie bine. l-au luat sa se imbrace. mie tocmai imi fusese rusine inauntru. asistenta i-a spus sa se dezbrace si sa ramana in chiloti si cu halatul. halatul e camasuta aia penibila din filme, incheiata cu snurulete. m-am rugat sa ma cheme mai repede sa-mi spuna rezultatul ca sa nu se simta jenat daca il vad imbracat asa. m-a chemat. e bine. mi-a urat sanatate. am plecat cu plicul in mana si am plans pe strada usor sa nu ma vada cineva. la metrou m-am intalnit cu un cunoscut si am ras putin. cand am ajuns acasa am mai plans putin. e mai usor si vreau sa iau totul mai usor. sa ma mai opresc putin din iuresul in care am intrat. sa ma 0presc sa traiesc. am obosit sa alerg. am inceput prin niste pasi mai rari si cu capul gol de ganduri repezi. mai uit de griji si asa am timp sa mai rad putin. am fost nervoasa si rea cu cei din jurul meu. ei n-au nici o vina. te astepti sa te inteleaga desi nu stiu ce ai pe suflet. am mai uitat de griji putin si am mai castigat niste secunde , macar pentru un zambet. sunt fericita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu